[ LUGOS ] Povezava dveh omrežij preko ISDN

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pon Maj 24 08:43:50 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Andrej Mršek wrote:

> Preostali računalniki so Win 95/98/NT in se morejo videti. To rabim zaenkrat
> zaradi testiranja hitrosti delovanja
> programa za finance preko ISDN povezava.

Aha.

> Katere ISDN kartice mi priporočaš ? Znamka, model, cena in težavnost pripraviti
> jih do življenja po Linuxom?

Asuscom Isdnlink ISA, če ti uspe zadevo še kje dobiti. Sicer pa Teles S0
16.3. Z drugimi pa nimam izkušenj. Asuscom je poceni in dela odlično,
vendar nikar ne kupi PCI izvedbe, ker ne deluje v Linuxu.

> Tudi o tem sem že razmišljal, pa ne vem kako se to  obnese v praksi.

Zagotovo bi cela zadeva prej delala, če bi uporabil routerje. Konec
koncev, routerji so namenjeni TOČNO temu kar ti rabiš...

Pojavi se še vprašanje (fantje, zdaj jaz sprašujem :) kompresije
na linku. Linux uporablja nekakšen bsd compress oziroma novejše
verzije pppd-ja nekakšen "deflate", ki naj bi bil podoben gzip-u.
isdn4linux uporablja (se mi zdi) samo bsd compress.
Routerji praviloma uporabljajo Stac LZS kompresijo, če sploh. Mogoče
še kakšno bolj eksotično, kaj pa vem.
Zanima me, ali obstaja kakšen router (majhen, normalen router), ki bi
se z linuxom znal dogovoriti za kompresijo? Mogoče kvasim neumnosti in
so vsi taki - v glavnem, naj me kdo razsvetli :)

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si