[ LUGOS ] Verzija Debiana

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Maj 17 18:07:08 CEST 1999

On Mon, 17 May 1999, Metod Kozelj wrote:

> Mojstri za Debian, povejte, kateri debian je imel paket prilozen paket
> dpkg verzije 1.4.0.19 ?

Recimo, da je bila to verzija 2.0 (hamm). Sicer je na edini masini, kjer
se imam to verzijo, sedaj dpkg verzije 1.4.0.23.2, vendar je do tega
najbrz prislo pri kaksnem popravku distribucije. Na prav tako edini
masini, kjer imam se prejsnjo verzijo Debiana 1.3.1 (bo) je pa kot zadnji
popravek gor dpkg verzije 1.4.0.8.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist