[ LUGOS ] Problem z mrezo (firewall & masq)

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Maj 20 12:13:08 CEST 1999

On Thu, 20 May 1999, Boštjan Müller wrote:

> Pozdrav!
>
> Po upgrade-u s SuSE 5.2 na 6.0 se mi je pojavil sledec problem: lokalna
> mreza mi je prenehala delovati, sprva sem mislil da je to posledica kernela,
> ko pa sem ga nanovo skompajlal sem ugotovil da zajec tici v drugem grmu
> (samo ne vem kje). Syslog mi ne napise nic :(( masina s katere pingam pa
> rece le da host ne obstaja - s serverja pa ping dela ok.
>
> firewall zalaufam po sledecem postopku:
> ipfwadm -F -p deny

Nisi napisal, katero jedro uporabljaš. Če imaš 2.2.x, uporabi ipchains
namesto ipfwadm.
LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si