[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Moderatorji in ostala navlaka

Gregor Kompara gregor.kompara na kiss.uni-lj.si
Sob Maj 29 08:28:17 CEST 1999

Marko Cuk wrote:

> Jaz se s tem strinjam in to podpiram !
>
> V zadnjih nekaj mesecih se je stanje zelo poslabsalo.
>
> Cuk

Mislim, kar je prevec, je pa prevec! Da si nekdo, ki napise taksno
pismo, kot ga je Marko Cuk napisal Izraelcu 'the blue'-ju v zvezi z
neuporabljanjem slovenscine (mimogrede, slovenscina, anglescina in
podobno se pise z malo zacetnico, ti veliki poznavalec nasega
jezika...), upa pridigati o bontonu ostalim udelezencem liste, je visek
ironije in slabega okusa. Zaradi pisma v tako arogantnem, vzvisenem in
zaljivem tonu, kot si ga je privoscil Marko Cuk (popolnoma brez razloga,
da ne bo pomote), bi moral posredovati moderator liste najmanj z
opozorilom; a ne: on si upa cez 10 ur in po odlicnem odgovoru 'the
blue'-ja strinjati se s posiljanjem 'jeznih pisem' clanom liste, ki se
ne drzijo bontona.
Cenjeni poznavalec slovenskega jezika in mojster bontona Marko Cuk,
verjetno poznas tisti pregovor o pometanju in svojem pragu, ne? Poslji
najprej nekaj 'jeznih pisem' v svoj postni predal, nato pa se enega, v
katerem se bos opravicil nasemu clanu iz Izraela, ki se mu ljubi brati
nase veleumne razprave v slovenscini in odgovarjati v anglescini, nato
pa poslusati zaljivke od takih, kot si ti.
Glede 'jeznih pisem' pa se to: navada na drugih listah je, da moderator
avtorja neustreznega pisma najprej opozori (po potrebi tudi veckrat), ob
ponovitvi pa ga z liste izkljuci. Posiljanje pisem na privatni naslov se
mi zdi skrajno sporno. Zakaj imamo potem pravila obnasanja na listi, ce
jih ni potrebno upostevat? Problem ni v tistih, ki ta pravila krsijo,
problem je v tistih, ki tega ne kaznujejo (ce privzamemo, da bo pravila
vedno nekdo krsil...).
Pa lep pozdrav,
--
Grega