[ LUGOS ] pine 4.10

rok lugos na s-je.sik.si
Pon Maj 3 19:56:51 CEST 1999

# cat pine-ports | grep inux
    Linux
        lnx     Linux using crypt from the C library
        lnp     Linux using Pluggable Authentication Modules (PAM)
        slx     Linux using -lcrypt to get the crypt function
        sl4     Linux using -lshadow to get the crypt() function
        sl5     Linux using shadow passwords, no extra libraries

poskusil sem nasnet novi pine (currently using 3.9x) pa se zaplete ze
tukajle. namesto standardne "./configure" skripte je zraven build... tule ko
bi moral vpisati emm... vrsto os-a. dal sem sl4. najde napake...
Building bundled tools...
cd mtest;make
make[2]: Entering directory `/root/pine4.10/imap/mtest'
cc -I../c-client `cat ../c-client/CFLAGS`   -c mtest.c -o mtest.o
cc -I../c-client `cat ../c-client/CFLAGS` -o mtest mtest.o
../c-client/c-client.a `cat ../c-client/LDFLAGS`
ld: cannot open -lshadow: No such file or directory
make[2]: *** [mtest] Error 1
make[2]: Leaving directory `/root/pine4.10/imap/mtest'
make[1]: *** [bundled] Error 2
make[1]: Leaving directory `/root/pine4.10/imap'
make: *** [sl4] Error 2
ar ru libpico.a attach.o basic.o bind.o browse.o buffer.o composer.o
display.o file.o fileio.o line.o pico_os.o pico.o random
.o region.o search.o window.o word.o
ranlib libpico.a
cc   -g -DDEBUG  -Dlnx -DJOB_CONTROL -DPOSIX -DMOUSE main.o
ibpico.a  -ltermcap -o pico
ld: cannot open -ltermcap: No such file or directory
make: *** [pico] Error 1
in tako naprej...

zanima me katero od nastetih opcij za os naj uporabim, saj se mi niti malo
ne svita :(

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist