[ LUGOS ] Virusi

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Maj 5 23:43:00 CEST 1999

Zdravo!

Ce se strinjate bi nacel debato o virusih pod Linux-om. Sem mislil, da na
tem podrocju ni nekih aktivnosti, potem sem pa videl da je Sophos spisal
celo verigo sweep-ov za razlicne unix platforme. A so bili kdaj poskusi
virusov za Unix? Ne da ti sesuje sistem (to ne vem kako bi mu uspelo brez
root privilegijev), temvec da se poigra s fileti od trenutnega uporabnika.

Sem zadevo downloadal in prebral kaj pise. Pravijo da je to namenjeno
pregledovanju filetov od PC uporabnikov, ki so spravljeni na strezniku.

Ce uporabnik uporablja se lokalne diske, je taksna organizacija malo
cudna, a ne? Saj je potem potrebno imeti zadevo na obeh koncih.
Ima kdo kaksne konkretne predloge ZA in PROTI?

BTW: Ima kdo kaksen kazalec na opis Cernobila? Par kolegov je bilo ob
racunalnike (eden od teh je bil ravno danes pri meni na prezentaciji
Linuxa in se je odlocil da ne da vec Winsow na disk :-)) Me zanima kako za
vraga je lahko dostopil do flasha od razlicnih mamaplat. A so imele enako
varnostno lukjo? Kot sem bil preprican do sedaj je pisanje v BIOS-ov EPROM
potrebno fizicno prestaviju jumper na plati in to dovoliti. To pa je ze
tako off-topic da lepo prosim za privat odgovore.

 LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist