[ LUGOS ] Bad RAM ?

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Čet Maj 27 08:12:06 CEST 1999

On Thu, May 27, 1999 at 12:02:28AM +0200, Boštjan Müller wrote:
> Ales Horvat put a message in a bottle that landed up chez NEONATUS.
> Hi Ales,
>
> Imam problem program s sunsite-a se mi skompajla, vendar mi z diskete n
> boota, prav tako mi ne dela z binary-image-om ki je v tar.gz fajlu.
>
> Se kak program kje mogoce ?

Kako se ne boota z diskete? Kako si ga pa spravil na disketo?

Pravilno je:

dd if=memtest of=/dev/fd0

Pa naj mi ne kdo zatezi z raznimi switchi za dd ;-]

cp memtest /mnt/floppy nekako ne naredi bootable diskete ;-]

Meni je stvar delala b.p. In odkrila da je z mojim ramom vse O.K. ;-]

lp,

--
Borut
borutm na bigfoot.com