[ LUGOS ] Grafika ATI RAGE IIc

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pon Maj 3 19:13:37 CEST 1999

rok wrote:

> tale mail pisem, ker imam tudi dolocene probleme z graficno...
> imam ati xpert na play 8 mb agp in se skoraj vedno v xih nekaj sesuje...
> grafika je vedno bolj nerazpoznava (se posebej fonti) to se mi dogaja pri
> redhatu, debianu in solarisu 7. a je to problem v xih ali v graficni. zacuda
> dela winsuxxih normalno.
>
> lp, rok.

Imam Ati rage IIc procesor na grafični kartici ATI expert98 (tako nekako) in le
sem jo usposobil šele ko sem nadgradil (RH 5.2) X na 3.3.3 (Vzameš samo Mach64
gonilnik in ga skopiraš na pravo mesto). Dela brez problema- no ja vsaj meni.

Gonilnik najdeš na:
  ftp://ftp.xfree86.org/pub/XFree86/3.3.3.1/binaries/Linux-ix86-glibc/Servers/

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist