[ LUGOS ] Host unknown

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Sre Maj 12 20:13:20 CEST 1999

At 07:59 AM 5/11/99 , x wrote the following message:
>ce si posljem e-mail name na IP mi streznik prek katerega posiljam vrne
>    Host unknown (Name server: IP : host not found )
>kaj bi bilo lahko narobe ? uporabljam qmail, nek Memphis package.

Napacna metoda? Uporabljaj imena. Je tak problem te hoste vpisati v
/etc/hosts? nekateri podpirajo user@[1.2.3.4]m ceprav je to ZELO odsvetovano.

>a kdo ve za kaksne primerjalne teste med Sendmail,Postfix,Zmailer,.. ?

Primerjavo v cem? Vsak ima svoje dobre in slabe lastnosti.

>ali pa kako se skonfigurira Qmail z kaksnim drugim smptd-jem ?

Ce se ne motim, je qmail vse ali nic zadeva. Uporabi kaj drugega.

>(malce me moti da qmail-smtpd od sprejema do zapisa v queue potrebuje
>2x popen & 2x fork, vse skupaj se zapisuje byte by byte)

Slabsa masina?

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist