[ LUGOS ] Grafika ATI RAGE IIc

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Čet Maj 6 16:38:46 CEST 1999

v XF86Setup izberes atijevo kartico na AGP vodilu (samo ena kartica je tm
napisana, nevem 100% kera ampak mani dela, imam pa ati 8mb, agp x2, in morm
rect da dela cist cool. domnevam da bi z novejsimi x-i delal se boljs. ker
jst se nimam 333 ...  ne uporabljam lih velik X-ov ..ampak tlk pa ze (ko
igram, po par ur sah) da vidim da je fse ql .)
torej x-i  nevem kera vertzija, reku bi pa da una pred 333 ..332 perhaps ?
.)
aja v wintendu pa ne dela cist ql..fsaj v kvaku ne dela cist cool un gl mode
... al sm se pa jst prmal zafrkavu ker mi quake pac cist ql dela v linuxu
.)))

zacuda

lp blux7tCl

Dodatne informacije o seznamu Starilist