[ LUGOS ] celuloza

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sob Maj 1 17:06:58 CEST 1999

Ernest Zejn wrote:

> pa si ustimaj terminalca ob postelji, kot nekateri...:)
> kaka odsluzena 486ka se kar prov pride...

Kako naj na 386 z vga graficno kartico priklopim en star hercules
monitor. Stikali se ne skladata.

> sicer pa pojdi na O'Raillyjev web in si sprintaj kar ti srce pozeli...
> pa tudi z www.wrox.com se baje da zastonj downloadati kako knjigo...
>
> br, Ernest

O'Raillyev web page je super. Zal pa vsaj kakor sem jaz poskusil si ne
morem sprintat kar mi srce pozeli. Mogoce mi ti lahko dokazes drugace in
bom gotovo zelo zelo vesel. Obstaja sicer online sekcija, vendar zal
lahko pogledas samo ene par pageov, potem pa hoce username pa password,
subcribas se pa lahko le ce si ze kupil pri njih kaksno knjigo.

Lep pozdrav,

      Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist