[ LUGOS ] leafnode in Pine

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Maj 20 09:33:04 CEST 1999

Zdravo!

Med tem ko tin -r dela lepo, me pine nekaj zeza.
Pri nekaterih folderjih je vse ok, pri drugih pa javlja

[MAIL FOLDER "comp.os.linux.networking" CLOSED DUE TO ACCESS ERROR]

kmalu po odprtju. Poleg tega ne prebere pravilno sporocil.
Vsa sporocila zgledajo takole:

 D   2 xxx -1                         (0)

Pine sem ze pognal v debug modu, samo nisem nasel nic koristnega. Je to
komu znan problem?

Najprej sem mislil da dela tezeve delaybody=1, zato sedaj downloadam kar
celotna sporocila. Nic ni boljse.

pine 4.04
tin 1.2 PL2 [UNIX] (c) Copyright 1991-93 Iain Lea.
leafnode: 200 Leafnode NNTP Daemon, version 1.9.2 running at ferdo

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist