[ LUGOS ] [Fwd: skript za login?]

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Maj 5 22:20:09 CEST 1999

On Wed, 5 May 1999, Andraz Hvalica wrote:

> Nimam se postimanih naslovov, pa sem pri posiljanju zamocil :)

Ce malo natancneje razlozis kaj zelis, bi bilo lazje.

Trenutno mi nikakor ni jasno zakaj bi se zelel nekam telnetati.
Jaz imam postimano tako da se mi pri vspostavitvi povezave poberejo maili
za vse uporabnike (za vsakega posebaj s fetchmailom) v ip-up.local
skripti.

Takole:
su bobo -l -c "fetchmail -sd 120"

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist