[ LUGOS ] nekaj tezav...

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Sob Maj 29 11:24:14 CEST 1999

hola!

Neki server je zacel oddajati cudna sporocilca. Navedel jih bom kar po
vrsti:

1.) Med delom (server je bil zelo obremenjen) se na konzoli pojavi "unable
to load interpreter" in masino lahko samo se hladno rebootas, kajti karkoli
vtipkas ti vrne to sporocilce.

2.) Ok, ob rebootu se pozene fsck, in potem zacne ispisovat nekaj v stilu:
"deleted inode xyz has zero dtime"...

3.) Potem ko je nekaj casa server spet praskal (ful obremenjen) mi je na
vsake toliko casa vrnil: "sl0: transmit timed out, bad line quality ?"

Za vsak vprasanje me zanima ce kdo ve iz kje izvira. Hvalezen bi bil za
katerekoli odgovore!

Anze

Dodatne informacije o seznamu Starilist