[ LUGOS ] FS after crash

Jernej Zajc jernej na 4u.net
Čet Maj 20 08:30:16 CEST 1999

Ave,

kako je z integriteto ext2fs ob syshangu ali prekinitvi toka?
Slisal sem ze za kar nekaj primerov, ko je kje mrknil kaksen
filet. NTji se sesuvajo tedensko, pa cesa takega nikoli nisem
opazil. NTFS particije je ob startu samo pregledal chkdsk in
nikoli ni nasel nobene napake, ceprav so crashi vcasih kar
dezevali. Je Linux bolj obcutljiv ali je to samo moj vtis? Je
UPS nujna zadeva, ce so podatki pomembni?

A bi mi kdo vedel povedati, kaj vpliva na obcutljivost FS-ja? Ali
kdo ve za kaksen pameten URL, kjer bi si lahko kaj prebral?

Hvala, Jernej

--
''You know and I know what being President  means,  young  Zaphod.
You  know because you've been it, and I know because I'm dead and

Dodatne informacije o seznamu Starilist