[ LUGOS ] permission denied?

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Pon Maj 3 14:40:14 CEST 1999

FYI only.

> Zivjo!
>
> #ls -l /
> drwxr-xr-x  23 root     root         1024 Apr 29 09:41 usr
>
> #ls -l /usr
> drwxr-xr-x  19 root     root         1024 Apr 23 10:28 local
>
> #ls -l /usr/local
> drwxr-xr-x   2 root     root         3072 Mar 25 15:02 bin
>
> Tudi vsi programi v /usr/local/bin imajo exec permission nastavljen
> kot se sika. Kljub temu mi vsi ti programi javijo "permission denied".

Odgovor je pac RTFM :-|.
Malce sem obracal sistem na glavo in potem, najbrz je bilo potrebno,
v /etc/fstab dodal opcijo "user" za particijo pod /usr/local.
Man mount pa pravi:
              user   Allow an ordinary user  to  mount  the  file
                     system.   This  option  implies  the options
               ==>>  noexec, nosuid, and nodev (unless overridden
                     by subsequent options, as in the option line
                     user,exec,dev,suid).

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist