[ LUGOS ] login program

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Pon Maj 3 21:43:35 CEST 1999

>Zanima me ce se da kje dobiti program, ki bi ga userji uporabljali namesto
>konvencionalnega bash-a. Zanima me namrec program, ki bi bil cimbolj podoben
>shell-u kot ga imajo naprimer na arnes-u ali kiss-u - tako da uporabniki
>nebi imeli dostopa do command prompt-a, lahko pa bi uporabljali pine,
>telnet, lynx in zamenjali svoje geslo.
>
>Zanima me tudi kako nastimati ftp tako, da bi uporabniki lahko videli le
>svoj direktorij ter njegove poddirektorije, ne pa ostalega dela diska.

Hoj!

najboljse, da napises svoj program (ala ARNES like). V c++ ti ne sme tak shell vzeti
vec kot pol ure....
no, v glavem, ga poj "registriras" v /etc/shells, nato pa samo v "passwd" oz. "shadow"
(odvisno od instalacije) zamenjas shelle za userje in na koncu zazenes se database
converter "pwconv".

seveda se od distribucij lahko imenujejo kaki fileti drugace. ampak malo verjetno.
pisano je za Debiana.

br, Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist