[ LUGOS ] [Fwd: skript za login?]

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sre Maj 5 20:56:26 CEST 1999

Nimam se postimanih naslovov, pa sem pri posiljanju zamocil :)

Date: Wed, 05 May 1999 18:36:20 +0000
From: Andraz Hvalica <Andraz.Hvalica na amis.net>
To: lugos na amis.net, l na amis.net
Subject: skript za login?

Zivjo!

Rad bi naredil skript, ki bi me telnetiral na racunalnik z dolocenim
uporabniskim imenom in pognal fetchmail, pa se mi ze pri uporabniskem
imenu zaplete; nekaj sem caral z expect in send, pa mi ni nic uspelo.
:-|

Ima kdo kaj podobnega ze narejenega?

Ves ta cirkus zato, ker sem si naredil uporabnika, ki bo samo za
pobiranje e-poste: ostali bodo posto pobirali z lokalnega POP3.
Fetchmail del sedaj lepo deluje (tako da ponovno posiljanje gesel na
listo odpade :), vendar bi si rad stvar malo avtomatiziral.

Ce ima kdo kaj podobnega - lahko prosim poslje na postni spisek?

Spletni pozdrav,

                    Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist