[ LUGOS ] Siol & PPP

Marko Zerak mizerak na siol.net
Sre Maj 5 20:47:59 CEST 1999

--------------C3CF405FFD837D64C45B21B0

> Ze sam si mi odgovoril zakaj ne kontaktiram info na siol.net. Glavni problem je v tem, da se z minicom-om priklopim brez problema, ce pa pozenem
> svoj ppp skript, pa se zadeva poveze, vendar se mi chap na drugi strani ne oglasi, pa sem mislil, da je problem v uporabi MS-CHAP - ocitno ni.
>
> LP,
>         B.

Sicer se na to nevemkak ne spoznam, sem pa mel podoben problem!

Meni login pa pass pobira iz fajla pap-secrets(kolko sem opazo)

mam pa v /etc/ppp/options napisano:

lock
name uporabnisko_ime
noipdefault
ipcp-accept-remote
defaultroute

priklapljam se s skriptami ppp-on in ppp-on-dialer , ki so poleg Redhata.

lp  Marko

--------------C3CF405FFD837D64C45B21B0

<HTML>
&nbsp;
<BLOCKQUOTE TYPE=CITE>Ze sam si mi odgovoril zakaj ne kontaktiram info na siol.net.
Glavni problem je v tem, da se z minicom-om priklopim brez problema, ce
pa pozenem
<BR>svoj ppp skript, pa se zadeva poveze, vendar se mi chap na drugi strani
ne oglasi, pa sem mislil, da je problem v uporabi MS-CHAP - ocitno ni.
<P>LP,
<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; B.</BLOCKQUOTE>
Sicer se na to nevemkak ne spoznam, sem pa mel podoben problem!
<P>Meni login pa pass pobira iz fajla pap-secrets(kolko sem opazo)
<P>mam pa v /etc/ppp/options napisano:
<P>lock
<BR>name <I>uporabnisko_ime</I>
<BR>noipdefault
<BR>ipcp-accept-remote
<BR>defaultroute
<P>priklapljam se s skriptami ppp-on in ppp-on-dialer , ki so poleg Redhata.
<BR>&nbsp;
<P>lp&nbsp; Marko
<BR>&nbsp;</HTML>

--------------C3CF405FFD837D64C45B21B0--