[ LUGOS ] ./configure

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Pon Maj 3 21:18:14 CEST 1999

zivv
ima kdo kej pojma kaj naj bi bilo narobe .. ? spodnji dodatek

checking for gcc... gcc
checking whether the C compiler (gcc  ) is a cross-compiler... no
checking whether gcc accepts -g... yes
checking for c++... no
checking for g++... no
checking for gcc... gcc
checking whether the C++ compiler (gcc  ) works... no
configure: error: installation or configuration problem: C++ compiler
cannot create executables.

kle je pa log config.log

configure:537: checking for gcc
configure:614: checking whether the C compiler (gcc  ) works
configure:628: gcc -o conftest    conftest.c  1>&5
configure:648: checking whether the C compiler (gcc  ) is a
cross-compiler
configure:653: checking whether we are using GNU C
configure:662: gcc -E conftest.c
configure:677: checking whether gcc accepts -g
configure:709: checking for c++
configure:709: checking for g++
configure:709: checking for gcc
configure:740: checking whether the C++ compiler (gcc  ) works
configure:754: gcc -o conftest    conftest.C  1>&5
gcc: installation problem, cannot exec `cc1plus': No such file or
directory
configure: failed program was:
#line 750 "configure"
#include "confdefs.h"