[ LUGOS ] Gateway

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Ned Maj 9 16:32:12 CEST 1999

David Delibasic wrote:

> Pozdrav !!!
>
> Mogel bi postaviti GateWay za okoli 15 mashin (1 LiNUX Server in 14
> WindoSuxx mashin). Kot sem svedel se to da narediti s Squidom. Seveda sem
> si ga takoj zinstaliral. Zanima me, kje v tistem config fajlu (squid.conf)
> napisem, da hocem imet gateway (proxy mi je ze uspelo postavit) recimo
> eth0 (Internet - Cable Modem (Sem posilja zahteve)) in eth1 (Intranet -
> Od tukaj dobiva zahteve in jih forwarda na eth0). Tak da bi pol lahko w
> winsih nastelo pod TCP/IP, da bi vse zahteve posiljalo na Linux mashino
> [...]

Ce prav razumem, bi rad, da iz win mlinckov uporabniki pridejo v Internet
preko Linux
stroja ? To ne bo slo samo s squid-om. Poglej IP masquarade howto ali pa
poisci informacije
v zvezi s tem. Dobra navodila najdes tudi v spisu mini-home-server.txt (zal ne
vem kje sem ga nasel),
kjer je opisano kako postavis taksen server z ostalimi potrebnimi servisi
(proxy streznik,
dns streznik, samba streznik). Ce ne bos nasel te datoteke pisi na privat
mail, pa ti jo posljem.

Postavitev pa izgleda nekako takole:
1. instalacija Linuxa (to verjetno ze imas)
2. prevajanje jedra za podporo maskiranju (ip_masquarade)
3. konfiguracija maskiranja (s tem dosezes, da se zahteve usmerjajo iz eth0 na
ppp0 ali kaj drugega)
4. preizkus ali dela
5. konfiguracija proxy-a, dns streznika, ...

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist