[ LUGOS ] rh 6 ali slack

blux ziga.huskic na guest.arnes.si
Sre Maj 19 20:20:52 CEST 1999

>Mogoce kdo ve kje bi se naslo kaksno kratko primerjavo distribucij?
>
>Mogoce pa bi kaksen linux freak naredil kaksno primerjavo ....
dejstvo je da sm jaz ze poslal file z imenom distribution.b al neki okol
takrat ko smo ze mel debato o tem. Sam se sicer ne povzdigujem med linux
freake/guruje/whatever u want to clla thse ellto hackers, sm pa iz dveh
textov o linux, od dveh sekar usposobljenih ljudi ki se ukvarjajo z linuxom,
sestavil v en file in ga sam malo pokomentiral..komentarji so jasno
oznaceni. eno je primerjva distribucij od IT (nevm ker auto, smao IT baje kr
good), drugo pa je od urednika linux jurnuala (islim da celo glavnega=), tko
d mislim da sta oba avtorja kr kompetentna, seveda pa je zadeva se posebej
odlicna ker sm se jst dodal svoje komentarje *g* ok mal sale more bit, ne :)
no ce je interes lahko seenkrat dam to na lugos listo, posljem kot
attachment and all.... nebi cist vsakmu posebi posiju, pa nebi ttt rad
poslusu da floodam listo :)

>Mimogrede, imam obcutek, da se v lugos listi karnaprej pojavlajo vprasanja
>zvezi z RH,
>ceprav ga je kao najlazje konfigurirat, al ni to mal cudno.
ja full, ce bi seenkrat nakratko delil moje izkusenje, bi omenil da je
sosed, ki je videl kako sm bil v zadcetku nemocen ob mojem novem slackweru
(ki pa je delal, in ki je omogocal se duge systeme brez problemov). sosed si
je seveda po nasvetu nekoga drugega (je bralec te liste, pa sej ni ok kriv,
je pac samo tok kriv da mu je predlagu redhata :)) no uglavne, moj sosed je
mel sformatiran disk med instalacijo :)) really cool. enkrat sm o tem ze
neki pisu, in ene par vas je prislo nazaj z enakimi izkusnjami, oz da ste ze
videli/slisali  za to :)) je pa res tut kar je opazu Jure, da RH pvzroca
najvec problemov. da pa smo cisto posteni, problemov ne povzroca samo RH,
ampak userji ki so navajeni da lahko vse naredijo iz menijov v Xih, in redko
vidijo kaksno konfiguracijsko datoteko. najveckrat, kolikor sm jst vidu
redhat boxe (in to ni lih mal) imajo bot v Xe direkt, in se ne zanjo
proklopit v konzolo (ctrl+alt +Fsth). Jup tut to obstaja. Seveda una
konfiguracija iz menijov je full dobr optimizirana(ok mal pa morm bit
pateticen ne, pa se rok je tut to ze omenu 1x,in njega nekako stejemo za
guruja, a ne? tko da je dejstvo da uni meniji ne optimizirajo linuxa:))  iz
tega tudi seldi dejstvo da slisimo da linux v primerjavi z winsi ni tolk
boljsi (zadostuje da uporabnik pove da ma RH al pa da je novinc v debianu(ok
pheer claedra). sej vem da boste spet mel pripombe o svetih vojnah. kako jih
lahko ovrzem? z dejstvom da imam RAZLOGE za svoje trditve :) no samo tko
nakratko, aja slackware je moja fav distribucija, ne :)pa uni k neki simfajo
dejstvo da dela tut na 386..sej se da zadevo skompilat naknnadno tut kaksno
, a ne? pa to? pa pol dobis najbl optimiziran stroj kr je mozno? a ne? no
smao tolk. aja a ste opazl da tm k je treba al vec rocnega dela (recimo pnp
hardware :) imajo probleme navadno RHkiddies? in pa recimo, da so na nekih
install festih kjer sm bil prisoten instaliral RH ki se je neslavno sesu(na
novi masini) pol je pa slacky delu ? ok da ne bo predlog mail, pozdravcki,
poljubcki vsem neznim prstkom, se se kej slismo (dons sm full moody) :)
aja ne upam si prakticno prpet datoteke o distribucijah zravn, da me nebi
kdo odklopu z liste :) dejte jo requestat seenkrat ce hocte al pa poiscite
un moj star mail :)

lp blux/tCl ... If I Love U What Busines Is That Of Yours?

mimogrede, a je kdo kdaj kej bil na kaksnem
alt.sex.*
recimo bestialities al pa kej? dejstvo je da so flamsi ki jih dobim(tut na
privat mail) tuki full bolj kvalitetni kukr tm :) and they say those ppl
there ar perverts :p

Dodatne informacije o seznamu Starilist