[ LUGOS ] Problemi

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Sob Maj 15 14:56:56 CEST 1999

Imam nekaj vprasanj:

- zakaj ne morem poslati mailov na GSM preko programov PINE ali MUTT preko Netscapea pa gre.

- v novi Calderi 2.2 mi ne dela GPM, uporabljam Logitechovo misko PS/2

- ko ce mi v KDE vklopi screen saver, mi je na ekrano kjer se nahaja tudi screen saver, veliki trak bele barve, ki se premika tak kakor premikam misko, uporabljam graf. kartico ATI RAGE IIc, ce je to kaj pomembno

No to bi bilo vse, upam da mi bo kdo znal odgovoriti.

Lep pozdrav

Davor Guttierrez

begin:vcard
n:Guttierrez;Davor
tel;home:++ 386 (0)69 74 561
x-mozilla-html:FALSE
url:evildog.org
org:EvilDog.org;Webmaster
adr:;;Kranjceva 8	;Lendava;SI;9220;Slovenija
version:2.1
email;internet:davor.guttierrez na siol.net
x-mozilla-cpt:;26912
fn:Davor Guttierrez
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist