[ LUGOS ] Komunikacije oz. Ali so moje kocke prav zlozene ?

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Maj 3 11:19:45 CEST 1999

> Lahko imas ISDN kartico, ki zna delati emulacijo V.34 modemov. Take
> kartice ti potem delajo tudi na tuljenje. Ampak tipicno taki ISDN
> adapterji kostajo namesto 10kSIT kaksnih 70kSIT.

Ne bo cisto res. Teles pod Windowsi, keh keh, zna softversko na ISDNju poceti:
-tajnica
-G3 - analogni fax
-v.34 beta sicer, ampak dela, torej softwersko emulacijo

Stane pa cca 15-18k sit.

> Verjetno. Ampak tak konverter ISDN adapter podrazi za faktor 5 ali vec.
> Dvomim, da bi ti s spajkalnikom lahko naredil dovolj spodoben konverter,
> pa se vedno cenejsi.

http://www.mitel.com dela cipe in med njimi so tudi taki adapterji, vendar skoda
casa, saj Asuscom dela routerje z analognim izhodom, pa tudi Livingston in Ascend
jih imata, s tem, da je asuscom mnogo cenejsi. Je pa res, da so vse te skatle
linuxu neprijazne in pocnejo to, kar linux brez problema zna, routing...

Skratka, mislim, da bi bilo najbolje vzeti eno Linux ze podprto kartico in se
softwersko ukvarjati z njo.
Ne vem zakaj, a priporocam ti Telesa.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist