[ LUGOS ] Komunikacije oz. Ali so moje kocke prav zlozene ?

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Pon Maj 3 10:23:00 CEST 1999

ja tkole nekako priblizno ...

Rok Krulec wrote:

> Stvari, ki jih ne vem, si poskusam ponavadi logicno razloziti.
> Prosil bi nekoga, ki se spozna na stvar da bi poleg resnicnih trditev
> napisal TRUE zraven neresnicnih pa FALSE in nekako obrazlozi moje
> nelogicno razmisljanje. Trditve v zavitih oklepajih so opombe.
> Trditve se nanasajo na komunikacije, kaksne veze ima pa to z LinuX-om sem
> pa dodal na koncu.

true

=

> Pri digitalnih komunikacijah npr. ISDN letijo bitki kar po zici, brez
> pomoci tuljenja, samo mora biti pac temu primerna oprema. A to pomeni da
> so ISDN kartice neke vrste mrezne kartice z malo mocnejsim signalom ?
> Ce seveda zanemarimo low level protokol in logiko rac. mrez. ter gledamo
> samo signal.

ni potrebe po mocnejsemu signalu .. imas doma NT terminalski zakljucek.

> Ce imam doma ISDN linijo in se hocem prikljuciti na Internet vstopno
> tocko, ki ima navadne analogne modeme to lih ne gre najbolje, ker moja
> ISDN kartica ne razume tuljenja.
>
> Verjetno bi se dalo narediti taksen konverter, ki bi mojo ISDN kartico
> preprical da razume tuljenje, kar pomeni, da bi stvar potekala takole:
> TULJENJE -> 01010 -> TULJENJE -> Softwersko razpoznavanje tuljenja -> 01010
> in obratno.

false or true
digitalni signal se pretvori v anologni tudi v javni centrali ko je na drugi strani
zveze navaden modem oz. navadna anologna linija. lahko to pocnes seveda doma..

> Taksen konverter je pomoje tista kartica, ki se vtakne v PCMCIA in na njej
> pise ERRICSON ali ERICCSON ali ERICSSON ali ... in omogoca priklop
> GSM telefona na PC in klicanje na navadne=analogne modeme.
>
> GSM aparati so tudi digitalne naprave, samo da podpirajo manjse hitrosti
> kot ISDN, se pravi da se niti preko GSM telefona, ki ima naprimer IR port
> in se odziva na AT ukaze ne morem poklicati na analogno vstopno tocko.

false
lahko ker v gsm centrali zopet prtetvori v anologni in nato na modemcek stari.

> Ali sta GSM in ISDN v nevem katerem levelu kompatibilna ? Glede na to da
> sta obe zadevi digitalni bi moglo bit tko, da jest komot z GSM aparatom
> poklicem na vstopno tocko ki podpira ISDN in zadeva deluje. oz obratno z
> ISDN poklicem na vstopno tocko, ki podpira klice GSM aparatov in zadeva
> deluje ? {Tale me res hudo zanima}

sta kompatibilna .. level x samo v sloveniji to ne spila ker si posljeta poleg kupa
informacij samo data call voice call .. nekaj v tem stilu .. drugace bi mogel delati
tudi sms > na isdn in obratno .. pa ni nic od telekoma .. mobitela .. simobila

gsm isdn kompatibilno lahko klices levo desno gor in dol connect uspesen.true

> Ce hocem naredit Internet vstopno tocko, ki bo delala callback na GSM
> aparate morem torej kupit kartico, ki poje npr. 10 SIM kartic ali je kr
> vredu ce kupim ISDN kartico, ki stoji na 10 kanalih in klice na GSM ?

isdn primarni ali pa isdn basic mal vec kartic npr. 3 kartice das v masino in bo
delalo.
ali pa seveda drago kartico z 6 osnovnimi dostopi .. cena nije sitnica.

> Kaj ima to veze z LINUX-om. Ne vem. Vendar prav postavljene kocke vcasih
> pomagajo k pravilnemu razmisljanju, kar zvisuje ugled LinuX znalcev v
> druzbi, saj se vidi, da se le-ti tudi globalno spoznajo na sceno in ne
> samo na compilanje kernela.
>
> P.S.: Ali kdo zavraga ve kako se v MOBI Reglji odblokira dostop do drugih omrezij.

mobite.sux.nu

>       Vsepovsod vedo kako naredit, samo pri kodi, ki jo ve samo MOBITEL se
>       ustavi. Ali lahko kdo ponudi kaksen simple trick ala:
>       VTIPKAJ: @#!@$@#345345345$#%34%#$% in zadeva deluje.

Dodatne informacije o seznamu Starilist