[ LUGOS ] celuloza

arso na e5.ijs.si arso na e5.ijs.si
Pon Maj 3 09:15:34 CEST 1999

> oi!
>
> mislim da majo kr nekej knjig o linuxu v knjigarni Konzorcij v Lj. tam
> zraven Name, mislim da sem enkrat videl Linux Bible -- alipanekajpodobnega

Konzorcij se je res malce zdramil glede Linuxa. Prodajajo med drugim
tudi Linux Journal. Zanj zbirajo celo narocila.
Kar se biblije tice, ne vem ce sem jo videl v knjigarni, zdi pa se mi,
da so jo imeli na enem od sejmov Frankfurt po Frankfurtu.

Z linuxom-celulozo je zelo opremljen Desk (http://www.desk.si).
Hmm, ne vem zakaj na lugosovi strani ni linka na to zalozbo.
To se mi zdi v nebo vpijoce. Ce se ne motim so sosponzorirali IF v MB.
Pa tudi ce ne bi, si zasluzijo pozornost.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist