[ LUGOS ] Smbclient

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Maj 12 09:07:50 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Gregor Pipan wrote:

> Problem: zelim printati na windows printer,
> v man sem prebral da naj bi to znal smbclient,

Zna.

>  nekako ne dela, dokumentacije, ki bi pa kaj vec povedala pa ne
>  najdem

Premalo iščeš :) No, moj "hp.filter" je tak:

#!/bin/sh
/usr/bin/smbclient "\\\\cveto\\HP" -P -N -I 10.11.12.13 -W comcom -c 'print -'

Mogoče je še kakšna opcija preveč. Tudi nekaj \ bi se
najbrž lahko znebil z uporabo enojnih narekovajev.
Ampak dela pa.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si