[ LUGOS ] qmail in aliasi

Tomaz Ocepek ocepek na fog.s-scpet.lj.edus.si
Sre Maj 19 16:20:40 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Bostjan Hojkar wrote:

> Lahko instaliras dodatek za qmail da ti deluje z datoteko /etc/aliases,
> lahko pa uporabljas interni qmail aliasing in sicer so zadeve v
> /var/qmail/alias/ , pa preberi si DOCe na to temo...

no ja sem ze sam nasel odgovor na to... /var/qmail/alias ni najbolj varen
pri qmailu, zato sem iskal drugo resitev in sem jo tudi potem nasel po
dolgem branju docov... kjer seveda nikjer nic ne pise o tem :P
in ta se glasi /var/qmail/users/assign

Prav lustna zadeva.. lahko nastimas s pomocjo wiuldcardov kako in kam
prihaja mail... lahko na uid, gid, na vsa imena, ki se zacnejo npr. na
crko a, ipd. Zanimiva zadeva, samo v docih nisem nikjer zasledil. Sele
potem ko sem sel rocno gledat man strani, sem opazil to.

hvala vseeno.

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist