[ LUGOS ] Linux & ISDN paket 3000

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Pet Maj 28 17:37:54 CEST 1999

Hm.... ja za SETUP-PPP uporablam program pppsetup ki ti sam napise options
etc. etc. filete... pa setserial etc nastima.. saj kolikor jaz vem....
Probal sem tudi Zyxel in je delav vredu.. Mogoce je initstring

| LeVaK alias Matej Zerovnik |
| Kuraltova 8/a Sencur	     |
| ++386 (064) 415-220/221/222|
| E-Mail: levak na lbox.zig.si  |