[ LUGOS ] Crystal PnP Audio (CS423x)

Tadej Lasic Tadej.Lasic na uni-mb.si
Ned Maj 9 21:36:55 CEST 1999

[Pozdravljeni]

Kot ste lahko ze s subjekta razvideli imam probleme z zvocno kartico. Ampak
ne, da mi kartica ne bi delovala v Linuxu, ampak nekaj drugega.

Kartico sem si najprej instaliral preko modulov in s pomocjo dokumentacije v
/usr/src/linux/Documentation/sound, sem resetiral sistem in sound mixer mi
je delal normalno. Lahko sem predvajal CD glasbo, midi, wav datotek in celo
Quake-a I sem lahko igral. Potem pa sem poskusal predvajati mp3 datoteke z
x11amp in mpeg123 pa mi je zacelo samo sumeti. Isto se npr. dogaja pri Quake
III Arena Test-u.

Sedaj pa me zanima, kaj bi to lahko bilo narobe. X11amp kot tudi Q3:A Test
za linux uporabljata /dev/dsp in verjetno tukaj ni kaj dobro nastavljeno.
Ali je mozno to nastaviti, brez prevajanja kernela? Ukaz cat /dev/sndstat mi
izpise, da imam instaliral Sound Blastar 8 bit, ceprav ne vem, kako je
prisel do tega. Pliz help!

[Bye-Bye]
Tadej "TrOn" Lasic
UIN (ICQ): 3365092