[ LUGOS ] Bad RAM ?

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Pet Maj 28 17:35:56 CEST 1999

Kolikor jaz vem dd nalozi memtest na zacetniske bloke in naprej zato da ga
ob bootu sistem zazna ker ne gleda cele diskete... Sej se BOOT DISK tud ne
da naresti z cp nekaj.gz /dev/fd0
Boot mora biti napisan na prvih sektorji diskete ali diska....
podobno naredi lilo

A mam prav?

LeVaK

Dodatne informacije o seznamu Starilist