[ LUGOS ] Virusi

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Maj 6 23:50:46 CEST 1999

Marko Cuk wrote:

> Hm...ne vem ce bo tole cisto drzalo, ker je flash cip pac en dolocen array, in virus
> gotovo ni prizanesljiv do le dela eeproma.
> So pa plate, Intlove imele ta stos, da si dobil file, ki ti je naredil bootable
> disketo, ki je naredila tocno to, zbootala in flashala. Pred tem pa si premaknil

Ne bova zdaj o tem arrayu. Ne bom trdil, da tehniko FLASH epromov poznam
v detalje. HEc je bil samo ta, da je meni program crknil ze cisto na
zacetku, masina se vec ni hotela bootati in nisem vedel kaj bi. Nekje v
troubleshootingu je pisalo tisto z disketo, tisto sem naredil in res se
je masina zbootala. In v tem troubleshootingu je bilo govora o kontrolni
vsoti BIOSa, ce ustreza ali ne... NI SE SAMA FLASHIRALA, samo zbootala.

To sem samo mislil povedati, ce bo slucajno kdo v podobni zadregi.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676