[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-UPRAVNI-ODBOR ] Moderatorji in ostala navlaka

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pet Maj 28 16:22:31 CEST 1999

Če mislite na moderatorja, prek katerega gre vsa pošta, potem sem
proti. Na ta način bomo usmrtili tako dopisni seznam kot moderatorja.

Moj predlog mehkejšega pristopa: če se vam zdi, da je nekdo napisal
neumno pismo ali da se ni držal pravil dopisnega seznama, mu pošljite
osebno pismo s pritožbo in s pravili lepega vedenja.

Če bo dopisovalec naredil napako, bo dobil bolj ali manj veliko število
jeznih pisem. Morda se bo poboljšal.

Svoj predlog naslavljam na vse dopisne sezname Lugosa.

Lep pozdrav,
Aleš
--
Aleš Košir, ales.kosir na hermes.si, http://nl.ijs.si/GNUsl/hp_ales.html