[ LUGOS ] Open files

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pet Maj 28 14:40:23 CEST 1999

On Fri, May 28, 1999 at 02:19:29PM +0200, gregor pipan wrote:
> Hi!
>
> Vcasih se spomnim, da sem poznal ukaz, ki mi je znal pokazati
> kateri procesi imajo odprte katere file ali obratno.
>
> Ali se kaksen spomne kako je temu ukazu ime, ali kaksen
> buzz word.

uhh...lsof (LiSt Open Files)ti pokaze procese, ki drzijo dolocene
datoteke. Je pa problem, ker je treba zadevo (iz meni neznanega razloga)
na novo prevajat z vsakim jedrom. No, nihce ti ne garantira, da bo
zadeva delala, ce ni prevedena z headerji jedra, ki ga uporabljas ;-]

Drugace pa obstaja tudi fuser.

Borut
borutm na bigfoot.com
The OFFICIAL tagline of the 1996 Olympics!

Dodatne informacije o seznamu Starilist