[ LUGOS ] Samba strezniki in skupna gesla

Brane L. Leskosek brane.leskosek na guest.arnes.si
Sre Maj 5 10:01:32 CEST 1999

Zaug!

V lokalnem omrezju imam postavljena dva Samba streznika (Red Hat 5.2,
Samba 2.0.3, jedro 2.0.36). Zaradi lazje administracije bi rad dodajal
nove uporabnike in spreminjal njihova gesla samo na enem racunalniku (na
vseh streznikih bi rad imel enaka gesla), sprememba pa bi se morala
zgodit na obeh, po moznosti na varen nacin (gesla med strezniki ne zelim
prenasati kot plain tekst). Vsaj na enem racunalniku bi poleg tega rad
uskladil sistemska (/etc/passwd) in Sambina gesla (/etc/smbpasswd).
Zanima me, ce obstaja kaksno orodje za tako stvar oz. kaksna doma
narejena elegantna resitev tega problema.

LP, Brane.
--
                        __    |\_/|    __
                       /  \_  |` '|  _/  \

Brane Leskosek

WHO Collaborating Centre
University Medical Centre
Department of Ob/Gyn
Research Unit                         Big brother is watching you!
Slajmerjeva 3
SI-1000 LJUBLJANA
SLOVENIA
tel/fax: +386 (0)61 315 328
e-mail: brane.leskosek na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist