[ LUGOS ] Grafika ATI RAGE IIc

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Ned Maj 2 22:55:14 CEST 1999

Ziv.

>Danes sem si instaliral novo Caldero 2.2. In imam probleme z X-i.
>Namrec tista instalacija takoj zazna da imam graficno kartico ATI
>MACH64 GT IIc. No in po tem ko iyberem monito in locljivost mi da na
>voljo da to locljivost testiram. Ko imam vec kot 256 barv mi desna
>polovica monitorja utripa ful, tako da se s tem sploh ne da delati.
>Leva polovica pa je normalna. Ko je samo 256 barv tudi utripa samo se
>ta motnaj ne opazi tako mocno. Prej sem imel RedHat 5.2 in tam XFree
>splon niso podpirali to graficno kartico, toda xf86setup sem uspel
> [...]

Za prvi Msg lahko zaenkrat le priporocim, da se malce poigras z
nastavitvami v XConfig. Zase vem, da mi je slika "dihala" ;), dokler
nisem zacel snofati in spreminjati nastavitev casov pri dolocenih
locljivostih. Ce imas multisync monitor (kar so recimo vsi, ki so mlajsi
od 5ih let), se nimas cesa bati. Ce pa te zanima kaj vec, si lahko nekaj
o tem preberes v HOWTOjih. Na tejle masini nimam linuxa, tako, da ne
morem pobrskati drugje kot po spominu. Izves pa jutri kaj vec, ce ti do
takrat ne bo nihce nic vec povedal.

(sam imam na linux masini ATI XPERT98 (tako da imava oba mach64 xwinse).

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist