[ LUGOS ] ftp

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Maj 5 09:52:38 CEST 1999

Tomaz Ocepek wrote:

> imam linux masino, postavljen ipmasq, in vec win masinc... vse deluje
> (surfanje, mail, telnet, ssh) samo ftp ne dela. Ko se hocem pa ftpjat na
> neko masino se lahko samo povezem gor, ne morem pa delati listinga...

Ko smo ze ravno pri problemih ftpjanja, sem ugotovil, da imam probleme s
ftpjanjem filejev, ki so vecji, to pomeni 100 Mb in vec.
Skratka, das ftpjat, potem ti pa zadeva stekne in prijavi seek error ali pa
kaj podobnega.
Zanimivo je to, da sem poizkusil ftp iz iste masine preko dveh razlicnih
linkov, tako da tukaj naceloma ni problem, prav tako pa wget preko httpja
lepo prenese datoteko.
Ftp server je na drbianu in je wuftpd, ni bil pa najnovejsi. No, sedaj je,
ampak se nisem stestiral.

Ima morda kdo kakrsne podobne probleme ali je slisal za njih ?

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist