[ LUGOS ] [Fwd: skript za login?]

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Čet Maj 6 18:26:42 CEST 1999

Zivjo!

> Ce malo natancneje razlozis kaj zelis, bi bilo lazje.
>
> Trenutno mi nikakor ni jasno zakaj bi se zelel nekam telnetati.
> Jaz imam postimano tako da se mi pri vspostavitvi povezave poberejo maili
> za vse uporabnike (za vsakega posebaj s fetchmailom) v ip-up.local
> skripti.
>
> Takole:
> su bobo -l -c "fetchmail -sd 120"

Hmm... ja, morda sem malo zakompliciral vse skupaj. Enega uporabnika imam
samo za to, da pobere posto, s fetchmailom.
In ce sem priklopljen kot nek drug uporabik, v X-oknih, sem do sedaj posto
pobiral tako, da sem se v konzoli telnetiral na lasten racunalnik s tistim
uporabniskim imenom, ki ga imam za te namene, in pognal fetchmail.
No ja, raznasanje poste drugim uporabnikom se ne deluje cisto tako, kot si
predstavljam, ampak tako nekako sem si vso rec zamislil.

Ampak ko gledam tole tvojo vrstico... Bom se tako poskusil. ;)

Ja, to raznasanje poste drugim uporabnikom: imam vrstice, npr.

poll pop3.streznik with proto POP3 and options uidl
    user "bla" there with password "bla" is mailman andraz here

A slednje ne pomeni, da naj posto dobita tako uporabnik mailman kot
uporabnik andraz?! Slednji ni dobil niti bita nove poste. :|

Spletni pozdrav,

            Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist