[ LUGOS ] AUDIO CD-RIPPING

David Delibasic maddave na pride.y0u.net
Pet Maj 21 15:15:48 CEST 1999

Pozdr'v!

Imam kernel 2.2.9 z SCSI emulation support..
Downlodal sem si cdda2wav, da bi lahko rippal glasbene cd-je, in jih nato
posnel na drugi cd. Ko zlaufam :
./cdda2wav -D /dev/sr0 -I generic_scsi -m -t 4 -S 2
mi sicer zacne grabbat muziko iz cdja, vendar cel proces traja in
traja... po 5 minutah je na 2 %.... what should I do to make this process
faster ?

Zanima me tudi, ce se kje da dobit utilz, ki bi ti iz wava odstranil poke,
ki nastajajo z prenasanjem vsebine CDja na DiSk in pa kaki utilz, s
katerim bi se dalo obdelovat zvok (kaki efekti(echo, ...)) in cd jaz
posnamem cdl cd w en wav, da bi ga lahko pol razrezal ....(al pa ko mas
recimo na CDju en bonus komad, ki je pi zadnjem tracku pol ure tisine,
pol pa se en bonus..(jaz bi ga rad spravil kot posebej track (zatorej
morem wzet wav, in ga razrezat)))...

Lp MadDave

Dodatne informacije o seznamu Starilist