[ LUGOS ] daemontools

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Maj 26 08:15:26 CEST 1999

On Tue, 25 May 1999, Danilo Godec wrote:

> A niso za ta namen prav uporabne /etc/rc.d/init.d/* skripte (npr.
> /etc/rc.d/init.d/nfs start/stop)? Morda se motim, ampak jaz jih uporabljam
> prav v te namene.

V /etc/rc.d/init.d se ti recimo štarta named, tako kot je to normalno.
Potem recimo pol leta ne upgradeaš mašine in ta čas nekdo potuhta nek
nov DoS napad na tvojo verzijo named-ja... Po možnosti v soboto dopoldne,
ti pa - s polno glavo računalnikov - čez vikend niti pošte ne prebereš...

daemontools bi v tem primeru avtomatsko reštartali crknjeni daemon in s
tem vsaj za silo rešili problem.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si