[ LUGOS ] Lite Linux Distribucija

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Maj 28 10:50:27 CEST 1999

Kot veste je prisel vn Slackware 4.0.
Ker sem vroc zagovornik Slackwarea, sem pripravil neke vrste distribucijo
   oz. sem sfriziral ZipSlack 4.0 tako, da se instalira z Windowsov
   spomocjo Install Shielda. ZipSlacku bom dodal tudi Xse, XF86Setup in
   verjetno KDE, lahko tudi Yugo verzijo - opcija.
Instaliranje take distribucije ima pomoje prednosti in sicer, ko uporabnik
vidi, da LinuX ni to to, ga enostavno Start|Control Panel|Add/Remove Programs|Remove LinuX Lite

Imam pa rahle probleme glede parih stvari in bi rabil pomoc:

Ali je kaksen Winoz programer na listi, ki je sposoben ugotoviti iz
Windozov, na kateri particiji je C: disk tj. ali je to /dev/hda1 ali
/dev/sda1 ali /dev/nekej ? Meni nekako ne rata.

in

Ali je kaksen prostovolec, ki bi zbral na kup vso slovensko dokumentacijo
ki obstaja o Linuxu v HTML in TXT obliki, tako da bi naredil na X desktopu
in v console modeu nekaksno bliznjico oz. Getting started shortcut.

Dodatne informacije o seznamu Starilist