[ LUGOS ] print screen v konsoli?

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Tor Maj 11 07:58:16 CEST 1999

> Zanima me ce se da na kak nacin s pritiskom tipke Print Screen na tipko=
vnici
> kako sprintati trenutno dogajanje na zaslonu na printer ali v datoteko?=

> Je komu to ze uspelo - zanima me le konsola - ne X-i.

Dump vsebine N-te konzole dobi=B9 z ukazom:

	$ setterm -dump N

Rezultat je v datoteki screen.dump. Ta ukaz lahko priredi=B9 tipki Prt_Sc=
r.
Najprej s programom 'showkey' ugotovi kodo te tipke (pri meni je 99).
Nato v datoteki /etc/kbd/default.map popravi/napi=B9i:

	keycode 99 =3D F99
	string F99 =3D "echo -en VC=3D ; read vc ; setterm -dump $vc ^M"

Znak ^M predstavlja <Return>, ki ga v 'vi' editorju vpi=B9e=B9 tako, da =

najprej pritisne=B9 <Ctrl>V in nato <Ctrl>M.

Na koncu mora=B9 nalo=BEiti =B9e novo mapiranje tipkovnice:

	$ loadkeys /etc/kbd/default.map

Ko sedaj pritisne=B9 tipko Prt_Scr, te vpra=B9a katero konzolo bi rad izp=
isal.
=C8e =BEeli=B9 izpis na tiskalnik, pa spremeni vsebino stringa F99.

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist