[ LUGOS ] setfont, consolechars,...

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Maj 19 10:01:30 CEST 1999

On Tue, 18 May 1999, Tadej Lasic wrote:

> Imam kernel 2.2.5-15 (rh6) in imam probleme pri nastavitvi slo fontov za
> konzolo. V setupu sem si ze nastavil slovensko tipkovnico (loadkeys
> slovene), ampak pri ukazu setfont se mi ustavi:

Slovenski HOWTO še ne pokriva jedra 2.2 in mehanizma frame buffer. Vzrok
je ta, da njegov pisec še vedno uporablja staro jedro.

Če je kdo že raziskal, kako gre nalagannje pisav po novem, naj to lepo
prosim napiše, pa bom vključil v besedilo. Sam načrtujem prehod na novo
jedro šele enkrat poleti.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist