[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Sre Maj 19 07:48:55 CEST 1999

On Wed, 19 May 1999, Marko Mlakar wrote:

> Jaz tudi sploh ne vidim vprasanja tukaj.

RedHat uporabis, ce imas na racunalniku standarden hardware in ce hoces,
da se bo zadeva instalirala/delovala brez vecje administracije oz. zacetne
administracije. To je, ni ti do tega da bi se ucil osnov linuxa, ampak bi
ga rad samo uporabljal za taksne in drugacne namene.

Slackware uporabis, ce si manijak, kar pomeni, ce si bos sam skonfiguriral
in postavil masino na noge, vkljucno z novim kernelom in ce bos dodajal
nestandardne module za nevemkaj oz. drugace povedano, ce bi se rad naucil,
kako linux sistem deluje, kako se ga administrira in optimizira.

V koncni fazi dobis pri slackwareu stroj, ki poje kot slavcek in se kej
pametnega si se naucu, pri RedHatu pa dobis stroj, kjer ti sicer ne bo
delal z XYZ hardwareom, tudi naucil se ne bos nic pametnega, ker je vse
avtomatizirano, bos pa zato lahko brez problema uporabljal svoj mlincek
za primarne namene, za katere naj bi se mlincek uporabljal = igranje
igric in obcudovanje X Windowmanagerja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist