[ LUGOS ] Gateway

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Ned Maj 9 11:56:20 CEST 1999

ej ej ej ce te jaz prav razumem ...??
squid je proxy .. zdej ne vem ce rabs to al ne skratka napis ce mas ip
stevilke za wins masine al ne .. ce ti provider routa te stevilke preko tvoje
linux masine al ne ??
nc ne vemo.
al mas ti kabelski modem pa eno ip stevilko ker ce je tako moras narest
preslikavo lokalnih ip stevilk ..
mal vec o tem napis ..

lp,T

Dodatne informacije o seznamu Starilist