[ LUGOS ] Lepljenje

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Maj 5 08:26:38 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 5 May 1999, Aljaz Mavric wrote:

> pregrevanje procesorja. Sem sel in kupil CPU cooler za pentium-a dal dol
> starega, ki je imel spodaj polno ene bele mase pa se malo je ukrivljen.
> Uspesno sem prevedel kernel (1x) s tem da je CPU cooler bil samo
> postavljen na procesor. S kaksno snovjo naj ga sedaj nalepim na
> procesor. Je to kaksna posebna snov ali lahko kar eno sekundno lepilo
> vzamem ?

Ne, tisto je silikonska pasta za spoje med cipi in hladilnimi rebri. Dobro
prevaja toploto in slabo tok. Ce je bilo pri starem procesorju tisto trdo,
samo pomeni, da se je ze posusila. Sveza pasta ima organolepticne
lastnosti podobne kot recimo zobna pasta. Imajo jo v vsaki bolje zalozeni
trgovini z elektronskimi elementi, jaz sem svojo kupil pri IC. Za en
pljunek (kolikor je rabis) ti je pa tudi jaz lahko dam.

Peace!
  Mkx