[ LUGOS ] Gateway

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Ned Maj 9 20:51:40 CEST 1999

David Delibasic wrote:

> Pozdrav !!!
>
> Mogel bi postaviti GateWay za okoli 15 mashin (1 LiNUX Server in 14
> WindoSuxx mashin). Kot sem svedel se to da narediti s Squidom. Seveda sem
> si ga takoj zinstaliral. Zanima me, kje v tistem config fajlu (squid.conf)
> napisem, da hocem imet gateway (proxy mi je ze uspelo postavit) recimo
> eth0 (Internet - Cable Modem (Sem posilja zahteve)) in eth1 (Intranet -
> Od tukaj dobiva zahteve in jih forwarda na eth0). Tak da bi pol lahko w
> winsih nastelo pod TCP/IP, da bi vse zahteve posiljalo na Linux mashino
> [...]

Ej...

Vse to sploh nima veze z squidom, prej z routingom.

Ce pac imas dve kartice, eno na cable modemu z nekim ipjem, se pac nastavi
default routo na ta eth, intranet linux pa ima 192.x.x.1. , windowsi pa tudi.
Potem si naredis se DHCP in to je to.
Vsakim windowsem poves, da imas dns na 192.x.x.1, ki je pac linux in gateway.
Tam hkrati laufa squid in zahteve gredo na default routo, na cable modem.

Sicer pa, ce si administrator za 15 masin, bi ze mogel vedeti, kako se to
naredi. Ali ne ?!!

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist