[ LUGOS ] star office (yet another case)

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Maj 2 19:32:27 CEST 1999

> so501 se lepo instalira s setup /net, prezveci kljuc, je zadovoljen...
> ga grem pognat...
> verificira razne filete...
> pove, da je instalacija kao popravljena...
> in...
> in...
> nic.

... time passes...
... nazaj na single-user verzijo...
... libs up, libs down...
... kao je ze instaliran...
... direktorij parkrat zbrisan, instaliran glibc, nakar so javi, da je kao
ves so ze gor...
... zadnje tri tocke nekajkrat semtertja...

torej, mi si sicer lahko predstavljamo, da je to killer app in konkurenca
m$ koncno tudi na pisarniskem podrocju, ampak cesa tako nerodnega,
pocasnega, grozljivo neprijaznega pri instalaciji pri m$ nisem navajen.
shit happens.

Dodatne informacije o seznamu Starilist