[ LUGOS ] povezovanje na KISS preko Arnesa

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Pon Maj 31 15:30:02 CEST 1999

On Mon, May 31, 1999 at 01:48:07PM +0200, Erik Sirok wrote:
> Potrebujem pomoc pri povezovanju na KISS preko vstopne tocke Arnesa, ali je
> to mogoce napraviti z linuxconf ? Imam RedHat 6.0

Seveda je mozno z linuxconf.

Stvar sicer ni tako enostavna, ker ne gre enostavno s PAP avtentikacijo,
pac pa moras napisati chat skripto. Ne vem, ce je to mozno direktno iz
linuxconf-a, ker nisem redhatovec.

Stvar izgleda nekako takole:

name:	kiss.uni-lj.si \ #kar je pac treba vpisati, ko dobimo login
				prompt od arnesa
name:	k4blabla \ #uporabnisko ime, ki ga vpises na login od kissa
word:	nekilepega \...

You get the point...

Ko ti uspe, bi mi prosim posredoval navodila, da jih vkljucim na moje
PPP strani na http://borut.rulz.org/PPP/ ?

Hmm...zdaj ko sem pogledal kaj tam pise, vidim da se to da naredit
direktno iz linuxconfa. Poglej
http://borut.rulz.org/PPP/RedHat/stran5.html

Ne bo ti skodilo, ce preberes kar cela navodila ;-] Ce pa bi rad vedel,
kako stvari delujejo, pa priporocam PPP-HOWTO, prevod najdes nekje na
Lugosovih straneh. Je sicer zastarel, a vseeno poucen.

Mimogrede, ali niso bili zadnje case neki problemi pri povezavi na kiss
prek arnesa? Je to zdaj odpravljeno?

Borut
borutm na bigfoot.com
Don't take life too seriously, you won't get out alive.

Dodatne informacije o seznamu Starilist