[ LUGOS ] dodeljevanje pravi ne-root uporabnikom

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Sre Mar 10 14:24:50 CET 1999

Zivjo!

Se zmerom imam ta problem; pred casom sem z njim ze tezil na lugos-help...
ki pa se zdaj ukvarja bolj z organizacijo IF. ;-)

No, v RedHatu 5.2 (2.0.36) mi z gnome-linuxconfom nikakor ne uspe dodeliti
pravic ostalim uporabnikom. /etc/passwrd (ali kaj je ze :) ostane
nespremenjena, ne glede na to, kaj za kakega uporabnika dolocim (super user
equivalence, can shut down system...).

No, sem ze dobil predloge, naj zamenjam v tisti datoteki 500 z 0, ampak s
tem bi dobil samo novega roota, tega pa nocem.

Pac pa bi rad prek linuxconfa (ki ga kot ne-root sploh ne morem uporabljati
- Control Panel, od koder ga zazenem, se sesuje) dolocil ppp povezave za
uporabnike (zase :).

Ali je se kdo imel te tezave - sumim, da gre za hrosca v RedHatu? :-|

Spletni pozdrav!

		Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist